Σφενδάμι 2011

Ευάγγελος
Administrator
Σφενδάμι!
Τι αγώνας!
Τί μέρος!
Τί διαδρομή!
Τί συμμετοχές!
Τί παρέα!!!!

Ώς γνωστό 5 γενναίοι (κατά άλλους τρελοί) ποδηλάτες Λάρισας πήγαμε και τρέξαμε στη Σφενδάμι την Κυριακή 17 Απριλίου!

Ξύπνημα 5:45 το πρωί γερό πρωινό φόρτωμα τα ποδήλατα και 06:45 αφήναμε πίσω μας τη Λάρισα με κατεύθυνση το νομό Πιερίας!Στο ρόλο του πλοηγού ο Κώστας (maleas) ο οποίος είχε απομνημονεύσει τη διαδρομή από το google maps διότι αμα περιμέναμε απο 'μένα ακόμη θα ψάχναμε!Πίσω μας οι Kostadinos και Αλέξης ενώ στο τηλέφωνο δεν απαντούσε ο Σπύρος ο οποίος ήταν βάρδια!

Η μέρα συννεφιασμένη -ιδανική- για αγώνα και ενώ διασχίζουμε τα Τέμπη, μήνυμα απο Σπύρο "με πήρε ο ύπνος, ξεκινάω"!!!

9 ήμασταν Σφενδάμι,

 παρκάρουμε και βουρ για τη γραμματεία η οποία είχε στηθεί στο σχολείο του χωριού.Νά σου εκείνη την ώρα βγαίνει ο spokesman της διοργάνωσης και μας λέει "Λόγω καταρρακτώδους βροχής ο αγώνας θα καθυστερήσει να αρχίσει, ενώ ήδη οριοθετείται εναλλακτική διαδρομή, γιατί αν κάνετε την original θα κλαίτε..." Εκεί είναι που με ζώνουν εμένα τα φίδια και λέω που πάω ο καρμίρης απροπόνητος και με τα SPD για πρώτη φορά, βλέπω και άλλους συμμετέχοντες που είχαν καταφθάσει με κάτι υπερποδηλατάρες, οργανωμένοι, να κάνουν ζέσταμα,να ετοιμάζουν ποδήλατα, μέχρι και προπονητήριο είχαν καναδυό!Αλλά λέω δεν βαρίεσαι, think positive!

Παίρνουμε τη σακουλίτσα της διοργάνωσης που μέσα είχε μπλούζα,ισοτονικό, καρτελάκι συμμετοχής με νούμερο και ονοματεπώνυμο,κάτι διαφημιστικές κρέμες για τα πόδια και κάτι prospectus και γυρνάμε προς τα αμάξια να ξεφορτώσουμε και να...βγάλουμε καμμιά φωτό ως γνήσιοι τουρίστες!

Τα αδερφια είχαν ήδη ξεφορτώσει,

ενώ εκείνη την ώρα φτάνει και ο Σπύρος με τρελή διάθεση (είχε χορτάσει ύπνο το πουλάκι μου!).

Ο Κώστας ώς χομπίστας μηχανικός φρόντιζε το Giant στη λεπτομέρεια ενώ εγώ χάζευα τον κόσμο που κατέφθανε και ήταν άπειρος!

Τελικώς κατά τις 11 παρά δίνεται εκκίνηση (με ελάχιστη καθυστέρηση απο το προγραμματισμένο,δεδομένων των συνθηκών και του απίστευτου αριθμού συμμετοχών)και ξεχυνόμαστε σε μια απίστευτου κάλους διαδρομή με ανηφοροκατηφόρες, αλλού γρήγορα κομμάτια πατημένα,αλλού τεχνικά και ένα τρομερό μονοπάτι με πυκνή φυλλωσιά πλάτους ενός ποδηλάτου,σβέλτο και πολύ τεχνικό οδηγικά!Ο αγώνας θα ήταν δυο γύροι των 18περίπου χλμ (αν δεν κάνω λάθος).Εγώ προς το τέλος του πρώτου γύρου σε μια σβέλτη κατηφόρα δεν είδα ένα νεροφάγωμα με αποτέλεσμα να αναπηδήσει το ποδήλατο και να φύγω αλά superman πάνω από το τιμόνι και εκεί ήταν που τελείωσε ο αγώνας για εμένα.
Απολογισμός σπασμένο κράνος, σπασμένο case για την go-pro!Αν είμαστε τυχεροί θα ανεβεί και το ντοκουμέντο της πτώσης!

Ήρωας της ημέρας ο Σπύρος που ήρθε και έτρεξε με το μοναδικό cyclocross του αγώνα και προκάλεσε το θαυμασμό και τα σχόλια όλων των συμμετεχόντων!
Ο Κώστας Giant απέδειξε ότι έχει ρυθμό και πνευμόνια τερματίζοντας μπροστά από πολύ κόσμο, κρατώντας τη σημαία των ποδηλατών Λάρισας ψηλά!
Ο Αλέξης έδειξε ότι έχει μεγάλα φόντα και με προπόνηση θα είναι αρκετά ανταγωνιστικός (σε μια ανηφόρα με πέρασε σα σταματημένο ενώ με ρωτούσε αν είδα πουθενά τον Κώστα!)
Ο Κωσταντίνος άξιο μέλος της ομάδας προσπέρασε κόσμο και κατευχαριστήθηκε τον αγώνα,όπως μαρτυρούσε το χαμόγελο που είχε μείνει "κολλημένο" στη φάτσα του όλη την υπόλοιπη ημέρα!

Αν μου άρεσε? Εσείς τι λέτε!
Αν θα το ξανάκανα? Με κλειστά μάτια!
Αξίζει για έναν χομπίστα? ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!
Πόνεσε?Η πτώση στο Alleycat ποιο πολύ!
Τί θα άλλαζα?Το πιρούνι στο ποδήλατό μου!

Άντε και στα επόμενα!

Cube LTD Race 2011
Scott Aspect 60 2010

Re: Σφενδάμι 2011

Konstantinos
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά για τις μοναδικές εμπειρίες που ζήσαμε.

1. Κώστας και Αλέξης:Μπράβο για τους χρόνους τους, Μοναδικοί!!!

2. Στον Σπύρο: μεγάλο κουράγιο να έρθει μετά από ’’βραδυνή προς ξημερώματα’’ βάρδια και να τρέξει με cyclocross ποδήλατο, τα ’’παίξανε’’ όλοι στον αγώνα μόλις αντιλήφθηκαν το εγχείρημα!!

3. Βαγγέλης: Μπράβο για την επιμονή του να έρθει, έστω και με λίγη προπόνηση, με την πτώση από το Alley cat Race, πολύ πρόσφατη και μάλιστα με ένα επιπλέον ρίσκο, να χρησιμοποιήσει τα καινούργια πηδάλια και παπούτσια (SPD:κλειδώνουν πάνω στα πηδάλια), δυστυχώς μία πτώση του στέρησε την χαρά του τερματισμού σε καλή θέση όπως του Αλέξη και Κώστα
και όσον αφορά εμένα λίγο η κακή φυσική κατάσταση μου και λίγο το αλλεργικό σοκ να με βασανίζει από την προηγούμενη εβδομάδα με έριξε χαμηλά στην κατάταξη (πέρασα και μια εικοσάδα συναθλητών τουλάχιστον!!!).

Ας μην ξεχάσουμε
1. Την οργάνωση του Αλέξη, νομίζω ότι οι εταιρίες με τις σχάρες για ποδήλατα θα τον κυνηγούν για πάντα-χαλάει τον ανταγωνισμό

2. τα σουβλάκια που φάγαμε μετά, προσφορά του αγώνα και όχι ιδέα του Βαγγελη του συνήθους υπόπτου

2. Τις γυνακείες παρουσίες στον αγώνα, ως συναθλήτριες-παράδειγμα προς μίμηση

3. Το καλό καφέ της παγωμένης παραλίας της Κατερίνης-ως ρόφημα για ανάκαμψη

Xtra photos

--’’Η αρχή’’

--’’το τέλος’’

--''Τα αποτελέσματα της πτώσης''

Re: Σφενδάμι 2011

Ευάγγελος
Administrator
Πάρτε και τα βίντεα των εκκινήσεων :

http://www.youtube.com/watch?v=lYU1HQCwJ00

Ποιά είναι αυτά τα ομορφόπεδα που διακρίνοντε στο 0:40

http://www.youtube.com/watch?v=k1CqBWa9pwM

Σύντομα θα ανέβουν και άλλες φωτό και βίντεο!
Cube LTD Race 2011
Scott Aspect 60 2010

Re: Σφενδάμι 2011

Lio M
Μπράβο σας παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή. Βαγγέλη δεν έχεις αφήσει δάχτυλο για δάχτυλο.

Re: Σφενδάμι 2011

Thanos
!!!!! posoi itan re !!!

Re: Σφενδάμι 2011

Konstantinos
-5 Ποδηλάτες Λάρισας
-367 εγγεγραμμένοι αθλητές
-361 συμμετέχοντες
-50 δεν τερματήσανε
-εκατοντάδες ποδήλατα
-εκατοντάδες σουβλάκια
-εκατοντάδες κόσμου

Re: Σφενδάμι 2011

Thanasis
Μπράβο σε όλους .
Μπράβο και πάλι μπράβο , και καλή ανάρωση στον τραυματία της παρέας .
Συγχαρητήρια για την συμμετοχή και για την προσπάθεια καθώς και για τις θέσεις που καταλάβατε .
Φαίνεται πως ήταν μοναδική εμπειρία . Τώρα δουλειά και προπόνηση για τον επόμενο αγώνα , σωστά ;

Re: Σφενδάμι 2011

KTMALEX
 Ως ήρωα της αποστολής θα ψηφίσω τον Βαγγέλη και εξηγώ αμέσως τον λόγο. Όταν πέφτεις και από την πρόσκρουση σπάει το κράνο σου, τότε έχεις όλο το δικαίωμα να λές ότι έχεις δεί τον χάρο με τα μάτια σου. Απλά πράγματα. Όλοι κράνος, λοιπόν, είτε συμμετέχουμε σε αγώνα, είτε χαιρόμαστε μια "κανονική" βόλτα...

Re: Σφενδάμι 2011

Ευάγγελος
Administrator
Και κάποιες φωτό απο τον αγώνα :

Cube LTD Race 2011
Scott Aspect 60 2010

Re: Σφενδάμι 2011

maleas
Και ο ήρωας της ημέρας με τα καινούργια του φρένα...

Και εδώ σε μια πιρουέτα από την λίμνη των κύκνων

for the end...
WE LOVE KTM PRO TEAM  STYLE

Re: Σφενδάμι 2011

maleas
5-4-3-2-1 πάμεεε…
first preview of sfendami video

http://vimeo.com/23983521

«Υ.Γ.» Η ταχύτητα του video αυξήθηκε με τεχνικά μέσα λόγω ελλείψεως του Cube LTD Race 2011.

Re: Σφενδάμι 2011

Ευάγγελος
Administrator
Φίλε πολύ ωράιο το βιντεάκι!!!
Τα ίδια κομμάτια είχα απομονώσει και εγώ στο δικό μου pc -τα μεγάλα πνεύματα συναντιούντε-!!!
Cube LTD Race 2011
Scott Aspect 60 2010